Pàgines

dijous, 3 de març del 2016

Taller Somos Scrap - Dear Lizzy


Hola! 
Avui us porto l'última entrada relativa a Somos Scrap, amb el mini que vaig fer al taller amb l'Elizabeth (Dear Lizzy),
Un taller una mica caòtic però amb un àlbum molt xulo amb fundes i molts detalls...

¡Hola!
Siguiendo la última entrada, hoy os traigo el mini que hice en el taller con Amy Tangerine en Somos Scrap.
Un taller un poco caótico pero con un álbum muy chulo con fundas y muchos detalles...

Us deixo amb el mini que vam fer amb la col·lecció Documentary:
Os dejo con el mini que hicimos con la colección Documentary:
 

Material




La portada, en chipboard pintat amb pintura acrilica blanca, amb una part de la planxa de foam de cors brilli-brilli de la mateixa col·lecció, una mica de colorins i lletres i formes en foam.

La portada, en chipboard pintado con pintura acrilica blanca, con una parte de la plancha de foam de corazones brilli-brilli de la misma colección, un poco de colorines y letras y formas en foam.



 
 

La primera pàgina està feta amb acetat, un llaç de suro, un cor de fusta i una de les paraules de foam que venien al kit. Alguna de les formes, com el cor, les vam fer servir com a segell.

La primera página está hecha con acetato, un lazo de corcho, un corazón de madera y una de las palabras de foam que venían en el kit. Alguna de las formas, como el corazón, las usamos como sello.






Cors glitter i enganxines a tope. 
Corazones glitter y pegatinas a tope.  
 

Per a aquesta funda vam utilitzar la Fuse tool de WRMK. I me la vaig acabar comprant perquè estic fent l'àlbum de fotos de la Clara amb un àlbum i fundes de PL de 12'x12' i em serà molt més còmode a l'hora de combinar fotos, ja que de vegades, les fundes no m'encaixen amb les fotos... Ja tinc les fundes de 1 butxaca de 12'x12' i només falta posar-m'hi... crec que vaig pels seus tres mesos... i al juny complirà 5 anys! un LLEUGER retard :D

Para esta funda usamos la Fuse tool de WRMK. Y me la acabé comprando porque estoy haciéndo el álbum de fotos de Clara con un álbum y fundas de PL de 12'x12' y me va a ser mucho más cómodo a la hora de combinar fotos, ya que a veces, las fundas no me encajan con las fotos... Ya tengo las fundas de 1 bolsillo de 12'x12' y sólo falta ponerme... creo que voy por sus tres meses... y en junio cumple 5 años! un LIGERO retraso :D







 
 
 


I aqui acaba el meu pas per Somos Scrap!
¡Y aquí acaba mi paso por Somos Scrap!

Espero que us hagi agradat!
Fins aviat!

¡Espero que os haya gustado!

¡Hasta pronto!



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada